piątek, 13 listopada 2015

Budownictwo szkieletowe w Toruniu: mur pruski - nielubiane dziedzictwo

Bardzo fajna wiadomość!
Już w druku: Budownictwo szkieletowe w Toruniu: mur pruski - nielubiane dziedzictwo.

Książka jest finałem pierwszej konferencji z cyklu ZABYTKÓW TORUŃSKICH MŁODSZEGO POKOLENIA, organizowanego przez Toruński Oddział Stowarzyszenia Historyków Sztuki i Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Oddział w Toruniu.
strona wydarzenia tutaj





Premiera 28 XI, podczas drugiego spotkania z cyklu ZABYTKI TORUŃSKIE MŁODSZEGO POKOLENIA - MODERNIZM. ARCHITEKTURA MIASTA 1920-1989.
strona wydarzenia tutaj

11 komentarzy:

  1. Kiedy nadchodzi okres na budowanie domu to wtedy tak naprawdę nic innego nas nie interesuje. Osobiście chętnie zapoznaje się z artykułami https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ czego potrzebuję, aby postawić mój dom. W mojej sytuacji takie porady się sprawdziły i aktualnie mogę stwierdzić, że wiem już więcej z zakresu budowania domów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Toruń się zmienia. Piękne miasto. Z roku na rok coraz ładniej w nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra pozycja książkowa czytałem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już ją kiedyś przeczytałem. Zgadzam się . Warto to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat na budownictwie za bardzo się nie znam więc bardziej interesuje mnie fakt już gotowych mieszkań od dewelopera. Nawet jak czytałam w https://www.eurostyl.com.pl/blog/mieszkanie-w-stanie-deweloperskim-dlaczego-warto to ogólnie warto jest kupować mieszkania prosto od dewelopera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat w moim przypadku raczej taka pozycja by się nie nadała, gdyż nie znam się na budownictwie. Ja zdecydowałem się na zakup fajnego mieszkania od dewelopera. Oczywiście w każdym z takich przypadków musimy mieć ubezpieczenie na nieruchomość. Świetnie sprawdza się do tego kalkulator https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu który w ciągu kilku chwil wyświetli nam dostępne polisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Planując budowę mojego wymarzonego domu, szukałem architekta, który zrozumie moje potrzeby i przekształci je w rzeczywistość. Znalazłem https://zarzycki-architektura.pl/ i byłem zachwycony ich podejściem i kreatywnością. Ich projekt był dokładnie tym, czego szukałem – innowacyjny, funkcjonalny i estetycznie doskonały. Zespół był niezwykle profesjonalny i otwarty na moje sugestie. Jestem bardzo zadowolony z ich pracy i polecam ich każdemu, kto szuka wyjątkowego architekta.

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy wiecie, czym jest ekspertyza budowlana? Składa się ona z takich elementów jak ocena techniczna, badanie przyczyn i wykazanie rekomendacji. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie dr inż. Przemysława Stawiarskiego: https://stawiarski.com.pl/ekspertyzy-budowlane-opinie-techniczne/ .

    OdpowiedzUsuń